Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

 

 

.

 

 

«
NBP
2017-12-08
USD
3.5808
0.24%
EUR
4.2026
-0.21%
CHF
3.5924
-0.29%
GBP
4.8261
0.96%
100 JPY
3.1532
-0.56%
NBP
2017-12-07
USD
3.5722
0.19%
EUR
4.2115
-0.09%
CHF
3.6028
-0.12%
GBP
4.7801
0.18%
100 JPY
3.1711
-0.25%
NBP
2017-12-06
USD
3.5653
0.56%
EUR
4.2154
0.31%
CHF
3.6071
0.30%
GBP
4.7715
0.24%
100 JPY
3.1790
0.88%
NBP
2017-12-05
USD
3.5454
-0.13%
EUR
4.2024
-0.14%
CHF
3.5963
-0.39%
GBP
4.7600
-0.18%
100 JPY
3.1512
0.22%
NBP
2017-12-04
USD
3.5499
0.42%
EUR
4.2082
0.01%
CHF
3.6105
0.43%
GBP
4.7685
0.02%
100 JPY
3.1443
0.02%

 BANKOWOŚĆ INTERNETOWA:

 Bank Spółdzielczy w Szydłowie oferuje dostęp do rachunku przez Internet

System Bankowości Internetowej eBO i eBO Mobile 

System eBO to nowoczesny, bezpieczny, przejrzysty i łatwy w użyciu system pozwalający na obsługę rachunku Klienta indywidualnego oraz Klienta instytucjonalnego przez Internet z dowolnego miejsca na świecie - 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

W ramach świadczonych usług Użytkownik uzyskuje:

1)       informacje o stanie środków pieniężnych na wyznaczonych rachunkach oraz operacjach dostępnych dla tych rachunków;

2)      możliwość składania zleceń płatniczych (poleceń przelewu) w obrocie krajowym, w złotych polskich, przeznaczonych do realizacji               w określonym przez Użytkownika terminie;

3)       możliwość składania/ zmianę zleceń płatniczych na rachunki prowadzone w tym samym banku lub
w innym banku krajowym;

4)       możliwość tworzenia/zmianę listy kontrahentów, szablonów przelewów;

5)       możliwość składania,/zmianę zleceń stałych, zleceń z odroczonym terminem realizacji;

6)       możliwość odwołania niewykonanych jeszcze przez Bank zleceń stałych z odroczonym terminem;

7)       możliwość pobierania potwierdzeń wykonania transakcji;

8)       możliwość przeglądania, przeszukiwania i drukowania historii rachunku oraz wyciągów bankowych;

9)       możliwość przeglądania operacji i blokad kartowych;

10)   możliwość otrzymywania powiadomień SMS o zmianie salda;

11)   możliwość doładowania telefonu;

12)   możliwość ogólnie dostępnych informacji o usługach bankowych;

13)   możliwość powiadomień na adres e-mail i SMS o statusie wykonania zlecenia.

14)   możliwość otrzymywania powiadomień (wiadomości komunikatów) o dokonanych przez Bank zmianach w treści Regulaminu, Taryfie opłat i prowizji lub Instrukcji;

15)   możliwość dwustronnej komunikacji w sprawach związanych z bieżącą obsługą produktów bankowych.

 Aby korzystać z Systemu eBO, wymagany jest dowolny system operacyjny z graficznym środowiskiem np. Windows, Linux, Mac OS oraz dostęp do przeglądarki internetowej pracującej w trybie graficznym i włączoną obsługą Java Script i Cookies - Mozilla Firefox, Opera, Internet Explorer, Chrome, Safari.

 Informujemy, że dostęp do Systemu eBO jest również możliwy za pośrednictwem Systemu eBO Mobile na urządzeniu mobilnym z systemem Android oraz Windows Phone z zainstalowanym oprogramowaniem eBO Mobile.

            Zaloguj się

 

System Bankowości Internetowej KIRI

 Korzystanie z Systemu KIRI jest bezpieczne i łatwe, dostępne z dowolnego miejsca na świecie, a także możliwe 
 przez całą dobę 7 dni w tygodniu.

 Bank oferuje usługę bankowości internetowej zarówno dla klientów indywidualnych posiadających rachunki
 oszczędnościowo-rozliczeniowe ROR, rolników, instytucji jak i klientów prowadzących działalność gospodarczą
 posiadających rachunek bieżący.


 System Bankowości Internetowej umożliwia:
 - sprawdzanie wysokości salda rachunku
 - przeglądanie oraz drukowanie historii transakcji
 - definiowanie oraz składanie krajowych poleceń przelewów
 - zakładanie i zmianę stałych zleceń
 - tworzenie i edycję list odbiorców
 - zamawianie listy haseł jednorazowych
 - dokonywanie zmian hasła
 - kontakt z Bankiem



 Dzięki Systemowi Bankowości Internetowej uzyskują Państwo dostęp do własnego rachunku, stały kontakt
 z Bankiem oraz bezpieczeństwo realizowanych transakcji

 


 

OSTRZEŻENIE PRZED ATAKAMI

NA BANKOWOŚĆ INTERNETOWĄ

Mając na uwadze należytą ochronę środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Bank Spółdzielczy w Szydłowie informuje
o konieczności zachowania szczególnej ostrożności podczas korzystania z bankowości internetowej:

  • nie należy wchodzić na stronę logowania do systemu korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się  na stronach nie należących do Banku
  • nie należy odpowiadać na żadne e-maile dotyczące weryfikacji Twoich danych (np. identyfikatora, hasła) lub innych ważnych informacji – bank nigdy nie zwraca się o podanie danych poufnych za pomocą poczty elektronicznej;
  • zawsze przed logowaniem należy sprawdzić, czy adres strony banku rozpoczyna się od https://;
  • należy zawsze przed logowaniem zweryfikować Certyfikat Bezpieczeństwa Banku (m.in. dla kogo został wystawiony oraz czy jest ważny), którego szczegóły są dostępne poprzez kliknięcie na symbol kłódki w oknie przeglądarki;
  • przed potwierdzeniem operacji należy uważnie przeczytać SMS z kodem, aby upewnić się, że dotyczy on właściwego przelewu oraz czy numer rachunku na który wysyłane są środki jest zgodny ze zleceniem klienta;
  • należy unikać przeklejania numerów rachunków (to jest używania funkcji: kopiuj / wklej, ctrl+c / ctrl+v, ctrl+insert / shift+insert), zalecane jest ich ręczne wpisywanie do zleceń w systemie bankowości internetowej albo o uważną kontrolę wklejanego numeru rachunku i porównanie tego numeru z oryginalnym, kopiowanym numerem rachunku;
  • nie należy przesyłać mailem żadnych danych osobistych typu hasła, numery kart kredytowych, itp.;
  • nie należy przechowywać nazwy użytkownika i haseł w tym samym miejscu oraz nie należy udostępniać ich innym osobom;
  • należy unikać logowania z komputerów, do których dostęp maja również inne osoby (np. w kawiarenkach,
    u znajomych);
  • należy na bieżąco aktualizować system operacyjny (Windows) oraz szczególnie narażone na ataki hakerskie oprogramowania, takie jak: przeglądarki internetowe, Java, flash player oraz oprogramowanie do obsługi plików pdf;
  • należy zawsze stosować oprogramowanie antywirusowe oraz zapory (firewall) i dbać o ich bieżącą aktualizację;
  • instalując jakiekolwiek oprogramowanie na komputerze należy zachować szczególną ostrożność, w szczególności nie należy instalować albo uruchamiać oprogramowania pochodzącego z niepewnych źródeł oraz stron internetowych;
  • należy zawsze kończyć pracę korzystając z polecenia- Wyloguj;
  • w przypadku wątpliwości co do prawidłowego działania bankowości internetowej, należy niezwłocznie skontaktować się
    z Bankiem.